reklama

Naše polovičky nás občas vedia prekvapiť!

„ Vôbec nemáš zmysel pre romantiku,“ počúval môj drahý z mojich úst v poslednej dobe často. Viem, trošku som to preháňala, ale ako inak donútite chlapa, aby sa k niečomu podujal, aby bol aspoň trošku a aspoň občas podľa vašich predstáv. ( Ak máte nejaké zaručené rady, sem s nimi:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nemyslela som to vždy tak, ako som povedala, veď ani ja o sebe netvrdím, že som neviemaká romantička, ale v kútiku duše, sem tam nejaký prejav lásky očakávam. Nie, že by bol môj vzťah nejaký menejcenný, nie že by som už nemilovala, práve naopak, ak som túto vetu vyriekla, určite mi trošku tej sladkej romantiky predsa len začalo chýbať. Veď predtým sme často niekam chodili, na večeru, do sauny, do kina, alebo sme si spravili večer len tak, doma pod dekou, pri filme. A všetko bolo fajn. No ako som povedala, v poslednej dobe mi to akosi chýbalo. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale v mojom chlapovi sa niečo zlomilo. Neviem, či bol na vine Valentín alebo moje reči. Valentína vlastne ani neoslavujem, nemám dôvod. Je to skomerčnenie niečoho úplne iného ( sv. Valentín bol biskup, ktorý zomrel mučeníckou smrťou, pretože tajne sobášil mladé páry). Teda Valentín určite nie je dôvod, aby som niekomu niečo dokazovala. Na to mám predsa celý rok. 

Na Valentína sme s priateľom spolu ani neboli, lebo študuje v inom meste. No už cez týždeň mi niečo do telefónu naznačoval. ,, Nič sa nepýtaj, je to prekvapenie. Len si na mňa rezervuj piatkový večer.“ OK, povedala som si, nebudem vyzvedať, nechám sa prekvapiť a na piatok som sa celý týždeň tešila.  Večer som sa snžila vyzerať čo najlepšie - dlhé obrady v kúpeľni, ešte dlhšie pred skriňou, a výsledok bol taký, že som sa obliekla len nenápadne, nič extra sexy.( ružová je vždy v pohode). 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Drahý prišiel okolo pol šiestej, priniesol mi ružičku a aj naďalej sa tváril záhadne. A ani v aute som sa nedozvedela, kam vlastne ideme. Až keď zaparkoval auto a otváral mi dvere, došlo mi, kde sme. Vošli sme na moje pomery do dosť drahej reštiky a keď nás čašník - budúci priateľov švagor viedol ku stolu, normálne som mala pocit, že sa červenám.

Keď som zbadala náš stôl, skoro som odpadla. Bol rovno pri krbe, vyzdobený lupienkami z ruží, horiace sviečky, nad stolom balóny v tvare srdca. Sedeli sme oproti sebe a ja som mala pocit, že sme na druhom rande... Poviete si, preboha, to čo bola za gýčovina, pomyslíte si, že nemáme ani štipku fantázie. Ale nebolo to tak. Bol to jeden z najkrajších večerov v mojom živote. Keď sme spolu jedli slimáky, keď nám doniesli obrovský „ tanier pre dvoch“, keď sme sa kŕmili zmrzlinou a šľahačkou, stálo to za to. A keď sa na mňa pozrel tými psími očami, ktoré tak milujem, cítila som sa ako v rozprávke. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nechcem drahé dary, pozvania do drahých podnikov, nepotrebujem stále počúvať – Milujem ŤA! Ale trošku romantiky nikdy nezaškodí. Človek predsa potrebuje vedieť, že ten druhý ho má rád.

S priateľom sme spolu takmer päť rokov, ľúbime sa, sem tam si skočíme do vlasov, ale to je predsa normálne. To, čo pre mňa nachystal, ma veľmi prekvapilo a tak sa dočkal aj ospravedlnenia. Za ten večer mu zo srdiečka ďakujem a som rada, že ho mám. Život je zasa o niečo krajší.

ĎAKUJEM LÁSKA, MILUJEM ŤA     

Lenka Chladoňová

Lenka Chladoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

novinárka, zatiaľ na voľnej nohe, veriaca, vždy zvedavá, väčšinou usmiata, miluje Boha,svoju rodinu, cestovanie, poéziu, vôňu levandule a fialovú:) Zoznam autorových rubrík:  POLITIKALen takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu