reklama

Uver v Pána Ježiša Krista alebo O jednej obyčajnej ceste metrom

Cestovanie metrom má množstvo výhod. Je rýchle, máš prehľad, kde práve si, teda nezablúdiš, stretneš zaujímavých ľudí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A to bol aj moj prípad.

Vracala som sa z mesta a na pohyblivých schodoch v metre som predo mnou zazrela dievčinu.Bolo to obyčajné dievča, akých sú tisíce,no predsa ma na nej niečo zaujalo. Bola to taška s nápisom Uver v Pána Ježiša Krista a budeš spasený. Nápis bol v slovenčine, možno to bola Slovenka ako ja, možno tašku len kúpila od Slováka, možno ju dostala...

No pri pohľade na ňu mi napadlo, ako jednoducho sa dá propagovať kresťanstvo či vyjadriť svoj postoj, prejaviť svoj životný štýl. Dievčina si to možno ani neuvedomila, no ktovie koľkých ľudí takto oslovila. A ktovie, koľkí z nich sa naozaj stanú kresťanmi a uveria v Pána.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj vďaka maličkostiam sa stávajú veľké veci, aj drobnosti, ktoré si (ne)všímame, možu zmeniť náš život, náš pohľad na vec. Ten moj sa nezmenil, od narodenia som " kamoškou" Boha a stále si máme čo povedať. No vďaka tejto príhode som si uvedomila, ako málo stačí, aby vám ľudia porozumeli...

Ďakujem neznámej osobe za stretnutie, o ktorom ani nevie, že sa stalo. Malo to pre mňa význam.

Lenka Chladoňová

Lenka Chladoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

novinárka, zatiaľ na voľnej nohe, veriaca, vždy zvedavá, väčšinou usmiata, miluje Boha,svoju rodinu, cestovanie, poéziu, vôňu levandule a fialovú:) Zoznam autorových rubrík:  POLITIKALen takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu